Sunday 8 December 2013

Formulasi Blinq Beauty Drink........

APE ITU BLiNQ:-

- MEMBANTU MENYUBURKAN UTK MENDAPAT CAHAYA MATA
- MEMBANTU MENGECUTKAN CYST
- MEMBANTU MENURUNKAN BERAT BADAN...

- MEMBANTU MENCERAHKAN KULIT
- MEMBANTU MELANCARKAN PEREDARAN DARAH
- MEMBANTU MENURUNKAN PARAS GULA
- MEMBANTU MENCEGAH KANSER
- MEMBERI TENAGA
- MENGHILANGKAN LENGUH BADAN

 

Bukankah kita masih mampu berusaha untuk memberi khasiat yang baik utk badan kita? BLINQ telah dirumus lengkap sebagai makanan tambahan yang dapat membantu anda mendapat khasiat yang seimbang.. tidak kira anda sihat atau sakit, anda boleh mengamalkan BLINQ sebagai langkah mengekalkan kesihatan yang dianugerahkan kepada kita.. "Makanan Sunnah" yang dirumus didalam BLINQ pasti tidak akan mengecewakan anda.. Mencegah sebelum parah !!

KHASIAT HABBATUSAUDA DALAM BLINQ

KAJIAN SAINS TERHADAP HABBATUS SAUDA

Sains moden telah membantu ramai ahli sains dan penyelidik di seluruh dunia untuk mengkaji minyak dan ekstrak al habbatus sauda'.Hasilnya membuktikan bahawa al habbatus sauda' mujarab untuk banyak penyakit seperti meningkatkan daya tahan penyakit(menahan kedatangan penyakit),menurun kadar gula(kencing manis),menghindar kanser dan berbagai penyakit lagi.

Sebagai contoh bahan thymoquinone boleh merencat sel-sel kanser.Asid linoleic dan asid oleic pula boleh membantu mengurangkan kandungan kolestrol dalam darah,sebab utama kepada penyakit darah tinggi,lemah jantung dan beberapa penyakit kronik yang lain.

Kandungan minyak di dalam al habbatus sauda' boleh memberikan kesan antioksida,antibakteria,antiradang dan sitostatik(antikanser).

Disebabkan kandungan bahan kimia di dalam al habbatus sauda' yang banyak ,membolehkan ia menghalang atau mengatasi berbagai-bagai jenis penyakit tanpa kesan sampingan.

No comments:

Post a Comment